Jak grać do jednej bramki? Poprawa komunikacji, motywacji i realizacji celów zaledwie w 4 tygodnie! Poznaj formułę, strategię i niezawodne narzędzie, które działa w każdym procesie.
Absolutnie jedyne takie warsztaty, które pozwolą Ci spojrzeć na problem komunikacji, motywacji i realizacji celów zupełnie z innej strony! Już po pierwszym spotkaniu wyjdziesz z praktyczną wiedzą, którą możesz zacząć stosować w TWOIM procesie, bo będziesz dokładnie wiedział co i jak zrobić!
Niezbędne minimum teorii, dużo działania w praktyce z konsultantem przez 1,5 do 2 godzin przez 6 dni.
Poprawa komunikacji, motywacji i realizacji celów zaledwie w 4 tygodnie!
Organizacja-plan-działanie, jak przekuć plan w działanie, jak działa człowiek
Tomasz Król, Dariusz Łotysz, Adam Lip
Warsztaty odbywają się codziennie, 5 dni pod rząd w godzinach od 11:00 do 13:00
Cena szkolenia jest podana w kwocie netto. Należy do niej doliczyć 23% VAT.
6 intensywnych spotkań
3 doświadczonych trenerów, którzy pracowali z dziesiątkami procesów
dobrze przygotowane materiały, które pozwolą Ci zebrać całą nową wiedzę w jednym miejscu
indywidualny feedback do Twojego procesu
E-book „Czy w ogóle potrzebujesz Lean Management?” z gotowym narzędziem analizy procesowej do wykorzystania w Twoim procesie
Jesteśmy skuteczni i mamy na to dowody w postaci referencji, 20 lat doświadczenia, pracy w ponad 1000 firmach, w ponad 100 branżach. Posiadamy rekomendacje od firm z całej Polski i nie tylko, co daje Ci pewność, że dostarczymy realną wartość.
1. Jak definiować cele dla organizacji, procesu, działania.
2. Wykorzystanie diagramu żółwia do weryfikacji celów i analizy ryzyka
3. Jak kaskadować cele by zachować ich spójność na każdym poziomie organizacji.
1. Czym różni się plan od działania.
2. Jak zapewnić wykonanie planu na etapie planowania.
3. Jak wykorzystać wskaźniki, by działać sprawniej.
1. W czym ludzie są do siebie podobni, a czym się między sobą różnią.
2. Jak popełniamy błędy i czy możemy im zapobiegać.
3. Jak wiedza o człowieku pomoże nam w komunikacji.
1. Jak wykorzystać podejście procesowe do skutecznego i efektywnego wspierania zaangażowania i motywacji oraz poprawy komunikacji.
2.Jak zbudować środowisko organizacji wspierające komunikacje i współpracę..
1. Czym (tak naprawdę) jest konflikt?
2. Jak zarządzać emocjami w trakcie konfliktu.
3. Jak przekuwać konflikty w produkcyjne alternatywy.
1. Jaki jest najlepszy sposób na monitorowanie postępu.
2. 3 sposoby na poprawę standardu.
3. Jak zbudować doskonałą bazę do doskonalenia.
Odezwij się do nas mailowo lub telefonicznie, by umówić się na niezobowiązującą konsultację,